Friday, June 15, 2012

Hujung minggu yang santai

Hujung minggu yang memang dinantikan, masa nilah nak kemas rumah, masa nilah kalau nak rehat luruskan badan seharian di rumah dan segala aktiviti yang kebanyakkannya di rumah saja. sampai satu tahap tu malas rasanya nak keluar rumah, melepak mengadap TV dari pagi sampai malam habis semua channel boleh tengok...kan rumah ku syurga ku (^0^)

Tak terkecuali jugak dengan isi rumah yang tak berapa nak 'orang' ni, pun ada jugak aktiviti tersendiri...

kita dah dok standby (*0*)

Ahhaaaa ni yang kita tunggu2, masa mak kita nak bersihkan tempat mimi momo. kita suka 'tolong' mak kita (!__*) mak kita halau macam mana punlah, kita tetap datang dekat jugak.

manelah mimi momo ni...menyuruk ek

takpe kita tunggu sampai korang tunjukkan diri (@__@)

No comments: