Tuesday, June 5, 2012

Sepagi di Taman Tasik Perdana

Sepagi di Taman Tasik Perdana, sekarang ni kami laki bini suka jogging ataupun dating dekat sini saja. sekarang ni keadaan kemainlah panas cuaca, kalau nak berjogging pun kami pegi sebelah pagi, sejuk sikit. tu yang buatkan terasa seperti lepas ni nak cari air terjun ke sungai ke, mesti sejuk kan.

ambik mood dulu sebelum nak berlari berkejaran

okay mood dah mai...aku taklah berlari pun, jalan je sambil menikmati keindahan alam ;)

Kesudahannya aku memang ditinggalkan jauh belakang, tak pasal2 kena lari sama jugak demi nak menyaingi sama. takutlah jugak kalau dah tinggal sorang di belakang sebab masa ni keadaan agak gelap malap lagi.

4 comments:

Rai said...

adeh..rajinnya..saya lari setempat dalam rumah je..

Mimy Hamid said...

lama tak dating joging gini sejak ada fayel...kami joging berstroller aje la petang sabtu hihi

yaNa said...

rajinye gie joging pepagi gnie..
langit gelap lagi tue..

kalu yana..dihari cuti..cuaca yg indah..TIDO adalah xtvt terbaekk..hi3..

Ann Ishak said...

nak ikutkan memang tido paling best yana, tapi demi nak mengecikkan Faizal...gigihkan jugaklah joging