Thursday, July 26, 2012

As-suhuur yang paling simple

Hari ni malas nak share resepi sebab ala senang bangat, ibu2 mak2 ni memang/mesti/harus dah terer buat sambil tutup mata pun boleh kan ahaksss. simple je menu as-suhuur pagi tadi, bukannya beria sangat nak memasak pun pepagi sawat ni. tapi wajib kita bersahur agar mempunyai tenaga untuk berpuasa sepanjang waktu siangnya kan jadi ni sajalah juadah saya pagi tadi;

ayam goreng...penangan suka tengok Upin Ipin

kobis masak lemak udang

coklat dari Duchess Place sebagai desert

Malam tadi Faizal pegi pasar malam, teringin katanya nak makan rangka ayam. terus buat sebahagian dari juadah jugak. jadilah ek hidangan as-suhuur di hari ke 6 Ramadhan ni...alhamdulillah.

4 comments:

KhaiRin : anies said...

janji kenyang ann..

Rai said...

besarnya udang dalam kobis tu.. mengingatkan saya kobis dalam peti sejuk di rumah..harus buat pulak ni.. hahaha..

Mimy Hamid said...

kenyang ni tunggu sampai berbuka

Ann Ishak said...

memang pun :p