Wednesday, July 25, 2012

Orchid Garden



Taklah nampak macam garden pun kan...?!!! tapi cantik orchid ni, teringin nak tanam tapi betul ke orchid ni susah nak jaga?!!!

5 comments:

Norhafizah (Lina) said...

orang kata senang jaga.. bagi arang kayu jer. then baja.. then jirus.
Akak pun teringin gak nak tanam.

Norhafizah (Lina) said...
This comment has been removed by the author.
Kella said...

kat rumah byk orked.. papa mama suka tanam.. tapi err tak berapa ariff tentang orkid ni. hehe

QasehnyaRania said...

ramai yg kata susah nak jaga,,tp kalau nak seribu daya,xnak seribu dalih betol tak...;)

hai sis ;)

Ann Ishak said...

hahahah tau takpe, sampai sekarang akak tak buat apa2 pun lagi :)