Friday, July 13, 2012

Saloon time

Kebetulan terpaksa keluar malam tadi atas urusan menolong orang tersadai dekat RnR Seremban huhuhu, nak buat macam mane tak tolong tu sepupu sendiri, jadinya tolonglah. bila dah selesai semuanya, dia pun selamat sudah...terus je menuju Kg Baru semata2 nak hantar mamat ni pegi saloon. tak nak pulak dekat tempat lain tu, mengada lebih betul dia ni...

6 comments:

Rai said...

bab saloon ni mmg kena pilih2 tempat..sbb bukan semua yg tukang urus tu ikut mcm kita nak.. cakap lain buat laiin..bayar mahal pulak tu..tensi je suami saya..

KhaiRin : anies said...

kena ann je x tlg potongkn? hehehe

Eri-chan said...

ko siap tutup mata laki ko menikmati potongan rambut

..::..aRe-Na..::.. said...

org lelaki klu dh selesa kat 1 tmpt tuh..
yg tu jelah dia p kan hehehe

Mimy Hamid said...

hamboi abg bujal sorang ni...nak salon jugakk..kemain

Ann Ishak said...

Kan....tak nak mengalah