Monday, August 13, 2012

Baju raya dah siap ke...?!!



Ahkak sibuk ni dek, tengah siapkan tempahan yang melambak2 ni. kalau tak siapkan nanti, mau togel bulu2 ahkak ni customer carik2...ahkak pulak yang tak beraya nanti. okaylah dek, ahkak busy ni...jumpa lain kali ek ;)

10 comments:

Eri-chan said...

baju gua dah siap belum.. u jgn nak main2 dgn gua la labu....

haha cute..

eMMe said...

hahaha... ahkak...ahkak...
jgn kan kata bulu kene carik2, misai tu kene cari dulu tau, cepat siapkan ye! sebelum kasteme naik hangen, hahaha...

Rai said...

tahun depan boleh la tempah ngan akak hehe..go go akak..

Mimy Hamid said...

ahkak jgn pulak hantar cepat pastu tak siap...gu atgh hot ni..hahahahah

Kakzakie said...

Ini yang tangan dan kaki semua bekerja masa dah suntuk sangat.

Ann Ishak said...

Eri-chan - tengah buat ni

Ann Ishak said...

eMMe - huhuhu selamatkan misai saya

Ann Ishak said...

Rai - tahun ni punya pun tak siap lagi rai oiiii ;p

Ann Ishak said...

Mimy Hamid - ahkak hantar kain balik hahahah

Ann Ishak said...

Kakzakie - sangat suntuh nih