Tuesday, August 28, 2012

Janji haruslah di tepati

hi, kita baru lepas makan...tu yang kita dah lemau2 nak tido ni

kita pun baru lepas makan, skang tengah cuci mulut sambil tunggu bilalah pak kita nak mandikan kita ni. semalam pak kita cakap nak mandikan kita hari ni. la ni dah nak petang, alamatnya memang tinggal janjilah pak kita ni :(

6 comments:

munna said...

comelnya... ni kalau anak munna si Yasmin nampak mmg habis di terkamnya kucing tu

LYAfrina said...

hehe..comelnyer

eMMe said...

meowww~ si black ni mata dia bersinar... grrrr... yg si oren tu, melepek je, kenyang sgt la tu... sian dia, hahaha...

Ann Ishak said...

munna - hihihi bahaya ni, tapi kena jaga2 munna...bulu kucing kadang2 tak berapa elok untuk budak2, takut batuk atau selsema

Ann Ishak said...

Lya - thanks :)

Ann Ishak said...

eMMe - kalau lepas tu, tak reti duduk diam :)