Monday, August 6, 2012

Mae Nak 3D

Cerita yang banyak sangat tayang anggota badan yang cantik putih gebu, dada bidang lagi ko tapi jalan cerita tak sehebat mana pun. lagi memeningkan, terlampau banyak flash back sampaikan aku dah tak boleh faham jalan cerita ni bermula dari mana. lakonan yang biasa dan tak mengerikan langsung, tak berjaya membangkitkan rasa seram bila menonton movie ni. kalau ada keluar dalam Astro 1st, janganlah korang langgan nak tengok cerita ni...tak berbaloi dengan harga RM15 tu. kalaulah boleh dibuat perbandingan, aku rasa jauh lebih bagus movie Nang Nak. tengok jelah sinopsis dengan trailer ni;


The story of Mae Nak Phrakhanong, a figure of horror and despair from one of Thailand's most enduring ghost legends, has been told through movie for decades. Now Mae Nak will appear in a very different way this time in 3D experience. Nak, a heavily pregnant woman, dies with her stillborn child while her husband, Mak, is away at war. When Mak returns, he doesn't know that his family is dead and continues to live with Nak unaware that she is actually a ghost."









6 comments:

Mimy Hamid said...

cantiknyaaaaaaaaaaa pelakon nya

KhaiRin : anies said...

kalu lbh krg mcm nang nak..mmm x tgk pon x pe

Jane said...

euwww x seram punn kaloi seram nk tgok heheh

Ann Ishak said...

mimy - betul, heroin tu memang cun melecun betul

Ann Ishak said...

anies - terasa rugi je pegi tengok :(

Ann Ishak said...

Jane - tak seram langsung, malah kelakar lagi adalah