Saturday, August 4, 2012

Rempeyek kacang ready to order



Mari mari...sapa mau order rempeyek kacang tanah, jangan risau kacang tanahnya tak banyak. Ada ikan bilis lagi diatasnya...sangat rangup sehingga tak sedar habis sebalang sekali hadap tau ;) boleh jadi snak dikala menonton tv. Harga masih sama seperti tahun lepas RM17.50 sebalang besar...marilah beli, jom support product tempatan.

5 comments:

reza al-razi said...

rempeyek sgt sedap.. mak sy buat stiap tahun bila hari raya.. klo x bleh order.. hehe..

ismail potter said...

nak raya mesti ada rempeyek kat umah.. terbaik!

Ann Ishak said...

Reza - hihihi memang sedap kan

Ann Ishak said...

Ismail - kadang2 tu tak sampai raya, kepek dah habis dulu :)

sharren said...

Salam, saya nak tanya la.. saya masak rempeyek tp jd tk ranggup jd mcm lemau.. agk2 kenapa eh?
Resepi sy guna air tk guna santan, btol ker?