Tuesday, August 21, 2012

Suasana hari raya ke 3

Takde apa yang menarik selain dari bertandang ke rumah beraya sama dengan sanak saudara kan. semalam makan banyak, hari ni pun bakal makan banyak jugak...dah hari raya, datang beraya ke rumah orang takkan tak makan langsung. mestilah kena cuba semua juadah yang ada. perhhh memang harus kena ada bekalan Eno dalam handbag tau, ambik yang ginger punya tu...effective ko.

apalah yang diorang ni makan ramai2 tu, penat aku tunggu...takde sapa nak bagi aku makan :(

2 comments:

Eri-chan said...

mataaaaaaaaaaaaaaa.....

Ann Ishak said...

layu ke tajammm