Monday, August 27, 2012

Syawal ke 9: Kembali berpuasa semula

Hari ini aku dengan suami dah mula berpuasa semula, aku puasa ganti yang dah tertinggal tempoh hari dan Faizal pulak buat puasa sunat syawal. sementara masih ada semangat untuk berpuasa ni, lebih baiklah lakukan...sekurang2nya bolehlah redakan perut yang asyik diasak dengan pelbagai makanan sepanjang bertandang ke rumah saudara mara ahakssss.

Malam tadi kebetulan memang kami keluar selepas Faizal balik kerja, langsung terus cari makan untuk bersahur. makan yang simple2 je dekat Jombali, Setapak. pastinya perut kosong untuk menempatkan makanan yang banyak ni ye fuhhh.

Sambal Spaghetti Pedas RM13.90 ---> tapi pedas pada aku tak berapa kuat pedas

takde menu special...erm hampa, order yang biasa jelah :(

3 Layer Tea RM4.90 ---> my fav and Sweetheart (Nanas) RM6.90

Kuey Teow Goreng Basah RM8.90 ---> dah macam sup pulak aku tengok tapi i tell u, sedap!!!

2 comments:

Mimy Hamid said...

nampak kuey teow goreng basah look basah yummy

Ann Ishak said...

yes babeh