Tuesday, August 7, 2012

Tido petang

mak kita paksa kita tido petang, boring je kita tau

Walaupun boring akhirnya kita tido jugak. takpe petang nanti mak kita lepaskan kita balik ---> bolehlah kita buat larian keliling rumah :)

8 comments:

s a r said...

assalamualaikum. :D

~dengan muka terujanya :P

saya sangat suka dia la. macho pulak tu.

cuma saya rasa dia dah tak muat duduk dalam tu. hikhik

KhaiRin : anies said...

tido ptg = pahala kose kureng.. ;-)

p/s jemput empunya blog ni utk join GA sy! ;-)

Mimy Hamid said...

bangunnn jgn tido si gebu

Rai said...

ya allah! penuh sangkar..haha

Ann Ishak said...

s a r - memang tak muat pun, memanjang sangat jantan tu ;p

Ann Ishak said...

anies - takpe saya pose yang yang yok je ;D

Ann Ishak said...

Mimy - nak tido jugak

Ann Ishak said...

Rai - relakan je rai