Wednesday, September 12, 2012

Makan di Sushi King sendirian

Kepingin sangat nak makan sushi hari ni, kalau dah kepingin tu memang tak boleh nak tunggu besok or weekend...petang tadi jugak aku gi terjah Sushi King. takde teman2 takde laki yang teman pun, nak buat macam mane...makan sendirian nampaknya. ramai jugak customer dekat Sushi King ni, ramai jugak peminat ikan mentah sama dengan aku ek ;P

Kakiage Bento RM14.90 ni je yang aku makan, ermmm boleh caya tak?!!

12 comments:

Aishah Jahirah said...

mkn srg2 pun layan bila dah teringin tu kan...ikan mentah?rasanya krg blh terima..huhuu

Uncle Lee said...

Hello Ann, I suka your blog header title, 'Before, now, Forever'. Very original.
And you sure got a good looking hubby too. I suka his jangut, ha ha.

For some reason or other I have never gone overboard for Sushu or Japanese food...
Give me Malay food anytime...and sambal belachan.
You have a nice day, and keep a song in your heart.
Lee.

Norhafizah (Lina) said...

next time ajak I. I also alone. hihi lama dah kita tak makan sama2 ya.

Mimy Hamid said...

Tak caya !!! akak hantu sushi heheh

~~zana@pb~~ said...

Ermm...sushi ni, dah dua tiga kali akak sefamili terkeluar termasuk, nak makan ke tak....sudahnya cancel. Akak ok je, si bujang akak tu payah beno mengajaknya.

Eri-chan said...

ok esok sushi depan ofis aku pulak. hahaha.

Ann Ishak said...

AJ - kalau tak boleh terima, jangan di paksa pulak. nanti lain jadinya :)

Ann Ishak said...

Uncle Lee - thanks uncle :)

Ann Ishak said...

Norhafizah - u suka makan sushi ke, takpe lepas ni kita makan sesama ye :)

Ann Ishak said...

Mimy Hamid - tau takpe hahahah

Ann Ishak said...

zana@pb - kalau macam tu kak, ikut cara saya. makan sensorang gamaknya :)

Ann Ishak said...

Eri-chan - okay nanti kita g together2 :)