Monday, September 24, 2012

Sambil2

Dekat area rumah je, tak sangka ada tempat makan sedap ni. semua kawan yang perkenalkan. sambil2 menunggu kawan ni datang untuk bertemu dan discuss, saya ambil peluang untuk makan dulu. bolehlah merasa dan rasanya sangatlah tidak mengecewakan. bolehlah dicuba datang lagi.
 
Nescafe dan apple asam boi

  
Bihun Tomyam yang marvelous 
 

12 comments:

Norhafizah (Lina) said...

nanti bawa akak kat sini ya

Cik Puan Izan❤ said...

epal asam boi nampak sedap...dah lama tak minum

azieazah said...

Epal Asam Boi tu harus sedap! Mahal tak?

Mizz ErMa said...

kat mana tu k.ann? skrg susah betul nak jumpa bihun tomyam yg betul2 kaw + sedap..

aimaniman said...

akak biasa order epal susu.. nak try aar asam boi plak.. teh strawberi pun kwn kata sedap.. nyum22

Azlan Strider said...

bihun tomyam dia nampak marvelous kak..hehe..kat mana nie???

Regards,
-Strider-

Ann Ishak said...

Norhafizah - u nak datang tempat macam ni ke, u kan main klcc je

Ann Ishak said...

Cik Puan Izan - pegi minum ye :)

Ann Ishak said...

azieazah - harga macam biasa kak, standard kedai2 yang lain jugak

Ann Ishak said...

Mizz Erma - dekat Ampang Waterfront

Ann Ishak said...

aimaniman - ye betul, rasa segar lagi

Ann Ishak said...

Azlan Strider - ampang waterfront