Thursday, October 18, 2012

Musim sejuk hujan

Sekarang ni musim hujan kan, dah nak akhir2 tahun katanya. boleh dikatakan hujan seharian. cahaya matahari pun segan2 je nak muncul. kalau muncul pun cahaya tak mampu nak mengeringkan baju. bila dah berhenti hujan, udara pun kemain sejuk. semenjak 2 ni, rumah saya pun jarang ON kipas. sejuk udara luar pun dah mampu mengeletarkan tapak kaki. tu yang kalau tido, mau nak tarik selimut je kejenya. kucing2 pun senyap je sekarang ni, bila intai apa yang di buatnya...ni ha membungkang sama.

8 comments:

Norhaizan hakim said...

lagi satu bila hujan2 ni...asyik nak menyelongkar dapur je..laporr memanjang.

LYAfrina said...

a ah.. ni dh masuk bulan 11.. mmg dah mula nk start musim hujan..so kna bsiap sedialah..

Aishah Jahirah said...

aloh comel je dia dok mcm tu....tido....sejuk le tu.

Mimy Hamid said...

kucing tido comel

Ann Ishak said...

Norhaizan Hakim - tu pun satu hal jugak :)

Ann Ishak said...

Lyafrina - takut banjir kan :)

Ann Ishak said...

Aishah Jahirah - dah tentu :)

Ann Ishak said...

Mimy Hamid - :)