Monday, October 15, 2012

Teringin

Perbualan laki bini di kala malam sejuk ni ;)

bini: malam ni nak makan apa?!!!
laki: entahlah...
bini: nak makan nasi ke?
laki: tak nak...
bini: habis tu what!!! roti nak tak?
laki: tak nak jugak...
bini: kita tak payah makanlah malam ni, puasa malam ni boleh?!!
laki: tak nak jugak...
bini: adoiii apa ni, nak makan apa?!!!

...begitulah seterusnya dah berkesudahan dengan makan maggi sup sudah. habis licin jugak kan...cakaplah teringin nak makan maggi sebenarnya...adoiii

18 comments:

Lia said...

nampak sedap dan meriahnya maggi tu.. :)

Miss Volvo said...

nsb baik dpt laki yg xserewek :P heheheheh

Norhafizah (Lina) said...

sian laki.. bini tak faham apa dia nak. ada ke bagi mkn maggie.. hihi tak patut..tak patut

La dOLcE mEa_nAtt said...

sedapnya ujan2 ni kan

Kathy Tuah said...

sy paling suka makan megi dgn kacang holland tu..eh, betul ke nama dia..hehehe..

mangkuk tu cantik!

eMMe said...

walaupun simple je menunye, tapi kaya dengan bahan2 nye... ada gak khasiatnya.. jgn maggi kosong je .. takde khasiat, hehehee... kreatif Ann masak, ade je, bahan2 nak dimasukan, tambat selera suami kan, hehehe....

munna said...

klu mcm ni punya meriah maggi sup hari2 pun takpe

Ema Blog said...

dah tak tahu nak makan apa..senang buat maggi jer..hehehe

azli hamid said...

macam2 la korang ni...hahah

Ann Ishak said...

Lia - meriah sangat dear :)

Ann Ishak said...

Miss Volvo - alhamdulillah

Ann Ishak said...

Norhafizah - dah tu je yang paling senang dan ringkas

Ann Ishak said...

La Dolce Mea Natt - yes dear :)

Ann Ishak said...

Kathy Tuah - ye kot dear, saya main lebur je apa bahan yang ada

Ann Ishak said...

Emme - baru bertambah kasih sayang kan emme

Ann Ishak said...

munna - tak boleh sayang, tak baik untuk kesihatan pulak

Ann Ishak said...

Ema blog - haah betul sangat, tak payah nak gaduh2 kan

Ann Ishak said...

azli hamid - ragam rumah tangga