Thursday, November 29, 2012

L'oreal Paris Re-Nutrition Nourishing

Saya tak mengalami apa2 masalah walaupun kerap bertukar shampoo berlainan jenis, kiranya susah saya nak maintain yang sama je setiap masa...pengaruh iklan kuat mempengaruhi weh. sekarang ni saya menggunakan L'oreal Paris Re-Nutrition Nourishing shampoo and conditioner sebagai teman bilik air yang best

 value pack RM22.90, Watson mari




Suka sangat dengan baunya yang wangiii dan rambut menjadi silky soft je, rambut tak mengerbang macam hantu kak limah balik rumah. shampoo ni amat sesuai untuk rambut kering macam saya :)


Lepas bershampoo sakan tu, jangan lupa pulak apply dengan conditioner ni untuk nak bagi extra nutrien dekat rambut. gunakan dengan cara yang betul okay, apply di rambut sahaja...bukannya pegi pugar sampai ke kulit kepala. 

Walaupun bertudung, tak semestinya kita mengabaikan tentang kesihatan/kebersihan rambut kita kan...kekalkan rambut cantik walaupun bertudung.

2 comments:

azieazah said...

Sebenarnya lagi kita bertudung, lagi kita kena jaga kebersihan rambut.

Ann Ishak said...

betul tu kak, saya setuju sangat