Friday, November 30, 2012

William's Corner memang best untuk hari yang best

Hari ni mulut ada lebih senyum tapi tak sampai telinga la...biar betik kalau senyum boleh sampai telinga kan, ini bukan cerita kartun. hati ada banyak bunga, ibarat dalam hati ada taman bunga gitu. hari ni kalau ada yang nak kutuk mengumpat mengata apa saja, akan saya senyum saja tanpa ada riak marah sambil mengucapkan alhamdulillah dengan pahala yang di beri. 

Apa yang membuatkan saya suka gembira senang hati hari ini...

 ...kerana saya mendapat hadiah brooch dari suami yang mungkin pada pandangan yang lain, taklah hebat sangat hadiahnya ataupun ala murah2 je tu...tapi pada saya sudah cukup untuk mengembirakan hati saya dengan ingatan tulus ikhlas darinya. 

Dan malam tadi he treat me with dinner dekat William's Corner tapi still order fav dish dia sendiri, Lamp Chop RM30. okaylah saya turutkan saja kerana dia dah buat saya gembira, apa salahnya saya buat dia gembira pulak. lamp tu ada 4 ketul semuanya, saya larat makan satu slice saja dan the rest paham2 sudah :)

Di harap hari Jumaat ni juga mengembirakan kalian semua...morning peeps!!!

8 comments:

Ratu Hatiku said...

Cantik brooch tu..pandai hubby pilih ya :D
Tq follow blog saya.. salam perkenalan...

aimaniman said...

Bestnya dapat hadiah.. Sempena apa tuw.. Atau saja2 nak beri.. Bertuah badan kann...

munna said...

cantiklah brooch tu.....pandai en suami pilih

Cho Zila said...

alamak kalau akakpun dah buat hati cair.. ehm... bestnyer lamb chop sedap sesangat....

Ann Ishak said...

Ratu Hatiku - salam perkenalan jugak :)

Ann Ishak said...

aimaniman - saja2 je, takde apa2 special occasion pun :)

Ann Ishak said...

munna - thanks munna :)

Ann Ishak said...

Cho Zila - kan, mesti hati pun sukakan :)