Monday, December 31, 2012

Breakfast indah with Dunkin Donuts

Saya paling suka breakfast dekat Dunkin Donuts, so Ahad lepas pegi makan dekat sini. ramai yang kata tak sedap kan, ahhh tak kisahlah...pada saya sedap je. takkan nak sekat selera sendiri semata2 nak ikut kata orang pulak.
 
Chicken Mayo Sandwich with croissant are our favorite...kenyang sampai ke petang
our Iced Latte...must one, complete meal RM14.40 per set
for kudap2an waktu lapar di rumah, RM12 buy 5 free 1

8 comments:

Kakzakie said...

Kudapannya sangat cute Ann. Macam anak-anak kakak pun suka donut nie..

uNa said...

comey donat ni..macam-macam bentuk..

Ema Blog said...

dah lama tak pergi DD ni..bentuknya pun dah mcm2..

Tihara said...

penah sekali je makan donat kat sini..okeh je kan..maybe owg lain dah jemu sgt sbb byk pilihan skrg ni kan :)

Ann Ishak said...

Kakzakie - makan satu tu pun dah kenyang sampai ke petang kak

Ann Ishak said...

Una - :)

Ann Ishak said...

Ema Blog - dah urban katanya

Ann Ishak said...

Tihara - agaknyalah ek