Tuesday, December 11, 2012

Reseption of My Bestfriend Wedding

Awalnya nak sarapan dulu tapi tak sempat jugak akhirnya. Faizal hantar saya awal ke bangunan LPP, terus mamat ni pegi breakfast dekat Kg Baru.
 
 cantikkan pelamin tu, masa ni pagi lagi takde orang, yang ada hanyalah organizer je

Penat jugak satu bangunan dewan ni saya berpusing nak mencari meja yang sesuai ni. sebenarnya banyak meja lain tapi besar bebenor, ada yang kecik sikit tapi kainnya masyaAllah kepam betul. finally i've got this table + terus friend2 pulak dengan kakak organizer tu.

 cantik kan pengantin ni, of course la my friend

Perjalanan majlis berlalu seperti yang di rancang, masa ni pempelai sakan ambik gambo dengan tetamu. bila saya belek balik gambo ni, baru perasan yang baju saya dengan Reen sama bebenar color nya, mujur tak satu kayu ye Reen.
 
 bersama kawan2 lama tak jumpa, satu tempat tapi susah bebenar nak ketemu

Apesal muka ko kemain berkerut tu mie...?!!! kami semua adalah kawan2 masa di tempat kerja lama dan kami adalah peminat tegar tudung syria kecuali Masni, dia peminat tegar bawal sepanjang zaman :)

Kemain kecik gambo ni, sayup2 je mata melihat. saya, suami dan Reen beredar dari majlis around 430pm. bergegas menderu balik ke rumah my sista dekat Lenggeng pulak. sepanjang majlis ni berlangsung, telephone saya dan Faizak tak berhenti berdering...panggilan family da

11 comments:

fazitaismail said...

cantik jgak pelamin tu...
tema pink + biru ek..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantiknyerrrr pelamin...

salam kenal dr wanieys aka ibuqalief :-)...1st time singgah sini

masniwati rahman said...

Tak leh pakai tudung cam korang sbb muka aku bulat. Kenalah setia dgn bawal.. Hehehe

Ema Blog said...

walaupun simpel design pelaminnya..tp cantik

Amanda Suria said...

seronoknya pi wedding kan...

Ann Ishak said...
This comment has been removed by the author.
Ann Ishak said...

fazitaismail - bukan, pink + ungu

Ann Ishak said...

Wanieys a.k.a IbuQalief - salam kenal jugak ;)

Ann Ishak said...

masniwati rahman - setia sungguh ;)

Ann Ishak said...

Ema Blog - :)

Ann Ishak said...

Amanda Suria - seronok, makan free katanya