Wednesday, December 26, 2012

Satay Tulang Jelebu lagi

Tak boleh lupa gerai tepi jalan yang berkepul2 asap keluar dari hasil pembakaran untuk satay tulang ni. setiap kali balik Seremban or even Jelebu, mesti nak pekena secucuk dua jugak.

Kali ni saya hanya menikmati satay tulang dekat Dataran Senawang saja. awal2 lagi sekitar selepas magrib dah ada dekat gerai ni. kalau lambat sikit, mulalah activity karok tahap speaker pecah bermula, saya tak suka keadaan bingit macam tu.

Dalam entry saya, agak banyak entry berkenaan satay tulang ni. meh nak ulang tayang harga semula, harga satay tulang ni adalah RM1 secucuk. dekat gerai ni tidaklah hanya menyajikan satay tulang semata, ada jugak satay ayam dan daging yang bernilai RM0.70 secucuk.

Gambar very the kegelapan sebab tidak cukup tahap mencahayaan dekat gerai ni, standard la gerai tepi jalan...nak terang bungkus bawak balik makan dekat rumah bawah lampu panjang baru nampak rupa satay yang sebenar ye. much bigger than ordinary satay.

4 comments:

lady scooter said...

saya pernah rasa satay tulang dataran tu.. sedap kan? tapi kata org2 kat sini, tokey yg asal dulu lagi sedap satay ehh...

QasehnyaRania said...

sedap..saya baru try mkn dekat MAHA 2012 hari tu ;)

Ann Ishak said...

lady scooter - tempat asalnya di Jelebu dan lagi sedap dari dataran tu. but still okay :)

Ann Ishak said...

QasehnyaRania - oh dekar MAHA 2012 pun ada eh :)