Monday, January 21, 2013

Dinner @ Seoul Garden

Dah gas memasak habis kata ku, apek hantar gas tu petang semalam baru nampak jalan ke rumah saya agaknya. mujur jugak dia hantar petang semalam, tak kalu mau seminggu makan maggi rendam air panas je. mengenangkan hari ni dah berniat nak berpuasa, so malam tadi pun ambik dinner yang banyak. kali ni nak mencuba makan di Seoul Garder KL Festival City for a dinner set.
 
Compare with the one yang saya suka pegi dekat Plaza Pantai dan One Utama, i prefer this two places. Ayam, ikan dan daging di marinated dengan baik sekali dan berperisa tapi dekat sini (KL Festival City) tak berapa IN lah. ada bahagian yang macam tak di marinated dengan rata dan daging tidak di potong dengan kemas. walaupun namanya grill steamboat cuisine tapi menu steamboat saya tak berapa nak ambik, cuma Faizal je yang suka. lagi satu, saya kecewalah makan dekat sini...kimchi dah tak fresh!!!
 
grill meh grill...grill pan ni pada saya agak kecil, saya suka yang dekat Plaza Pantai tu...besar. pilihan sup kami, Super Tom Yam tapi taklah super pedas pun. pada yang suka pedas berasap, uolsss taruklah cili sendiri ikut tekak masing2. my fav meat adalah coffee beef, perh terbaiklah siap rasa kopi. memang tak banyak saya snap gambo, kalau dah semua 10 jari berlumur minyak baik simpan sajo camera tu.

6 comments:

Rai Ourkizuna said...

kawan saya ada jugak bgtau pasal seoul garden ni..tapi tiap kali pun lupa nama kedai.. bila jumpa rasa cam tak pasti pulak kedai tu halal ke tidak..hahaha..confuse ngan BBQ plaza tu pulak tu..hish..

azieazah said...

Steamboat memang best kalu makan ramai-ramai. Tapi kalu dah daging tak dimarinated sempurna, memang spoil la kan?

Kesuma Angsana said...

x pernah cuba kat sini... tq sebab support blog KA all this while, kkdg x sempat nak terjah balik. neway tq again

Ann Ishak said...

Rai - oh ye ke, tapi ini disahkan halal rai :)

Ann Ishak said...

azieazah - tau takpe :)

Ann Ishak said...

Kesuma Angsana - sama sama KA :)