Friday, January 18, 2013

Musim dah nak berlalu

Ini jelah lagi yang tinggal, hasil dari gugur malam tadi. lepas ni bak kata makcik saya, jangan tanya lagi dah. habis sudah musim durian di kampung saya dekat Jelebu tu. tapi alhamdulillah, puas sangat makan durian. mulanya dusun my sista yang berbuah, lepas tu dusun di kampung pulak berbuah. sekarang ni nak tunggu dusun dekat Kemaman pulak bilalah nak berbuah. ke dah terbantut dek banjir yang lepas.

10 comments:

Kesuma Angsana said...

KA Mmg x mkn doyan hehehe

inazamri said...

tengok kat pasar mlm mggu ni..org jual pun tak byk dah..

munna said...

mmg dah nak hujung2 musim dah ni.... harga pun dah mahal

Aishah Jahirah said...

ada lg eh...kat kg saya dah abeh kot musim...

BlueiceButterfly said...

nak abis musim dah ke?ala tak sempat nak makan puas2 g..hoho

Ann Ishak said...

Kesuma Angsana - rugi tau :)

Ann Ishak said...

inazamri - kalau ada pun kulit dah tukar jadi kuning :)

Ann Ishak said...

munna - kan :)

Ann Ishak said...

aishah jahirah - ye ke :)

Ann Ishak said...

blueicebutterfly - :)