Thursday, February 21, 2013

Dine @ Octopus Sushi & Thai Restaurant

Every week tak lengkap rasanya kalau saya tak makan makanan Jepun, suka sangat. tempat ke 2 selain Sushi King, saya suka makan di Octopus Sushi & Thai Restaurant...yang selalu saya pegi di Ampang Point and Wangsa Walk. apa yang menariknya selain dari makanan Jepun, restaurant ni ada menyediakan makanan Thai jugak. so far saya belum lagi mencuba, tapi bila tengok gambar dalam menu...nampak menyelerakan. walaupun saya ada beberapa kawan yang tak makan makanan sushi, tapi kami still can makan2 togerther di restaurant ni...still ada pilihan menu yang tidak berunsurkan makanan Jepun untuk kawan2 saya nikmati bersama sambil gebang tak ingat dunia, katanya. 
Last night, my laki pulak teringin nak makan sushi. terus je saya ajak dia ke Octopus Sushi & Thai Restaurant di Wangsa Walk. dah beberapa kali mamat ni benggang bila saya asyik pegi makan sorang je tanpa ajak dia, malam tadi dia claim balik.

Sushi Green RM6.80 each
One of my favs, this Sushi Pink RM4.80 each. huge portion with reasonable price. 
Chicken Feet Salad RM12.50
soft shell crab salad
Plain Rice RM2
Sushi Blue RM5.80 each
Lemon Grass Chicken RM10.90...uihhh kalau macam ni, bilalah nak turun berat badan ek...tetiba menyesal pulak :(

8 comments:

ejulz said...

sedap.. :)


Jom tengok hadiah kat sini - http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/02/senarai-sponsor-yang-baik-hati.html

Menarik x hadiah? Hehe
Jom join segmen ni kalau belum.. 100 penyertaan terawal akan dapat 1pcs Sticker Fridge Magnet / 1pcs Button Badges dari @Cenderahati Akamika Gift. Dan rebut hadiah2 menarik yang lain.. ^_^

http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/02/segmen-ucapan-selamat-hari-lahir-buat.html

Zee Suhaini said...

salam kenal..

menariknya tengok gambar makanan tapi takat ni blom pernah makan sushi..tak terasa nak makan pon..huhu

QasehnyaRania said...

lemon grass chicken tu ;)

munna said...

adoyai sedapnya.... munna pun suka makan makanan jepun.... selalunya mmmg makan kat shushi king je tak pernah lagi cuba makan kat kedai lain

Ann Ishak said...

ejulz - :)

Ann Ishak said...

Zee Suhaini - salam kenal jugak :)

Ann Ishak said...

Qasehnya Rania - mengancam kew :)

Ann Ishak said...

munna - cubalah dekat sini pulak munna, pasti tidak mengecewakan :)