Tuesday, February 5, 2013

selepas iftar...

Semalam seharian mendung, hujan turun kadang renyai kadang agak lebat...hawa sejuk sampai ke malam. sedap tido malam tadi ahakssssss.

Sebelah petang semalam, di kala nak menunggu waktu berbuka...tengok channel FoodNetwork. memang suka sangat tengok channel masak memasak ni, siap tukar2 channel dengan AFC lagi. anak berbulu tu tak lain tak bukan kejanya tulah...mengendap yang dalam sangkar tu pulak. pantang leka sikit, mau di terbaliknya sangkar tu.

Cukuplah sekadar makan sepotong fruit cake dengan teh o panas masa berbuka semalam. tak masak pun, Faizal balik lambat.

Ingatkan tak perlu keluar malam tadi, tapi saya kena keluar jugak demi mencari scanner...satu keja da. dah alang2 keluar, teruslah mencari makan. akhirnya pegi makan jugaklah dekat Said Ali Restaurant Sri Rampai. 
 
bihun tomyam...sedaplah makan masa sejuk2 alam ni
 
+ pulak dengan teh tarik marvelous...memang terbaek

8 comments:

Miss Volvo said...

pergh sedap! teh tarik minum petang2 makan dengan karipap sedap nyammmmmm

anis abdullah said...

smlm aku minum teh tarik kat kfc foodcourt terus migrain...aku rasa bancuhan teh la..hehe

Kasih Salina said...

bihun tomyam tu sedapnya..pekena teh tarik time sejuk2 memang kena benor..

Kak Mahh said...

Nampak best air tu...tapi akak tak minum teh

Ann Ishak said...

Miss Volvo - betul tu :)

Ann Ishak said...

anis abdullah - terlebih teh agaknya :)

Ann Ishak said...

Kasih Salina - kena pulak yang kaw2 tu kan :)

Ann Ishak said...

Kak Mahh - angin ek :)