Friday, March 15, 2013

Cinta menunjuk2

Sapa tengok Semanis Kurma (manisnya kurma itu) malam tadi dengan tajuk Cinta Menunjuk Nunjuk. 

 
Tak payahlah nak tunjuk dalam laman sosial gambo2 peribadi yang macam ni, cukuplah sekadar untuk tatapan diri sendiri dan pasangan, dan bukannya untuk tatapan seantero dunia. "taunya kamu tu bahagia, tak payahlah nak tunjuk2 dekat orang"...ermmm 

8 comments:

anis abdullah said...

pastu ada yg jaki pergi copy paste letak kat blog kutuk ramai2... aduss

azieazah said...

Ramai orang yang asyik masyuk lupa persekitaran dan tidak peka lagi dah.. hehehe

QasehnyaRania said...

ehtahlah ...nak cakap lebey2 pon tak boleh.ats diri sendiri

Mimy Hamid said...

no komen sebab kadang kita sendiri pun khilaf terlepas pandang...harapnya tidak la membuat orang rasa menunjuk..

Ann Ishak said...

anis abdullah - itu memang dah kes nyampah agaknya :)

Ann Ishak said...

azieazah - betul tu kak, main syok sendiri je

Ann Ishak said...

QasehnyaRania - tepuk dada tanya iman ek :)

Ann Ishak said...

Mimy Hamid - lebih baiklah jangan tunjuk agar orang tak fikir yang bukan2.