Monday, March 18, 2013

Katerina (Saga 2) by Ahadiat Akashah

secoret kesayuan hati...

Satu lagi sekual terbaru yang diadaptasikan dari salah satu novel Ahadiat Akashah. saya tak berkesempatan nak menonton filem ni tapi kalau buku tu saya dah habis baca pun, katanya beli satu set kan kisah Lagenda Budak Setan ni.

Saya merasakan kisah Kashah dalam novel ini adalah lebih menyedihkan dari novel yang sebelumnya tetapi Kashah masih maintain cool menghadapi segala dugaan yang mendatang.  tak sabar nak baca Saga 3 pulak...

Harga : RM20.90

Segalanya tinggal memori - Ayu pergi takkan kembali...

Aku telah mengenali dua wanita hebat yang sempat aku labuhkan kasih sayangku. Juga yang pernah aku cintai setulus hatiku. Walaupun aku tak dapat memiliki kedua-dua mereka - aku tetap berpuas hati dan bersyukur ke hadrat Ilahi...setidak-tidaknya aku sempat membahagiakan mereka walau mungkin untuk sementara...

4 comments:

Mimy Hamid said...

bacaan novel ku zaman sekolah ..lupa dah kecuali tgk filem

Cho Zila said...

Ahadiat akashahni dulu antara novelis kesukaan hamba..mesti beli ler gak... tapi sejak dah tak sempat2 nak baca novel ni payah nak membeli...

Ann Ishak said...

Mimy Hamid - samalah kita, tu yang ulang baca semula

Ann Ishak said...

Cho Zila - :)