Friday, March 8, 2013

Walimatulurus @ Batu Gajah Perak

Banyak pulak jemputan walimatulurus tahun ni, dari awal tahun sehingga March ni...saya dah attended more than 5 wedding invi tapi semuanya i will post later on ye. sesedap je saya melayan tekak dengan lauk2 pengantin, kadang2 tu siap buat comparison lauk mana yang sedap...kurang asam betul dapat tetamu macam ni kan ahaksss.

Waktu kejadian adalah bulan lepas, 02/02/13. kaum kerabat my laki ni merangkap officemate dia jugak. my laki memang nak pegi wedding ni, jadi saya yang memang dah ada program pada hari yang sama terpaksa dilepaskan. perjalanan dimulakan dari Seremban coz sehari sebelum tu saya balik sana, terus je ke TTDI...convoy beramai2 dengan Faizal's colleague.

Biasalah kalau dah convoy ni, mesti akan ada yang tertinggal jauh di belakang, ada pulak yang laju mencanak ke depan...aktiviti tunggu menunggu tu dah sinonim sangat. but we manage to sampai rumah pengantin on time tapi pengantin pulak awal ko bersandingnya. kami sampai 1pm, masa tu pengantin tengah bersanding.

Don't wast time, terus je serbu bouquet table tengok lauk apa yang sedap. saya dah lapar tahap kebuluran, tak kuasa nak ambik gambo makanan lagi. selain dari lauk nasi pengantin, ada jugak kuih muih tradisi, desert moden, bubur kacang hijau dan cendol...3 mangkuk sekali hadap je :)      
 
 
 with groom and bride + Faizal's colleague

pengantin lama ahaksss

No comments: