Sunday, April 14, 2013

Doa untuk anak


Pada pendapat RM0.20 saya ni...doa nak jadi doktor, pensyarah, jurutera, arkitek, peguam, akuantan, usahawan berjaya tu boleh je tapi ikutlah kemampuan anak tu nanti. biasanya anak akan lebih cenderung ke arah apa yang mereka minat bila meningkat dewasa nanti. 

Apa2 pun, sapa tak nak anaknya menjadi sebahagian dari yang atas tu kan :)

7 comments:

ieja amieja said...

assalam..
setiap ibu bapa mmg sentiasa mendoakan yg terbaik utk ank2nya..yg pastinya ikut apa yg dorang minat dan cenderung ke arah kebaikan kan..in sha Allah..

Kesuma Angsana said...

gd one tq share this bunda !

Kesuma Angsana said...

gd one tq share this bunda !

wantie said...

ramai parent sekarang yg ckp, ikut minat dorang la, besar nanti nak jadi apa. sampai kekadang tu parent lupa. yang anak dorang minat menyanyi la, menari la..

bagi kalau kerjaya ikut minat nak anak, kena tengok jugak dorang minat apa... kekadang kena ikut landasan yang betul.

Ann Ishak said...

ieja amieja - in sha Allah

Ann Ishak said...

kesuma angsana - thanks

Ann Ishak said...

wantie - haah ek, ada jugak anak2 yang minat nak jadi pelakon dan penyanyi kan...adoiii mintak dijauhkan la dari dunia2 macam tu