Thursday, April 18, 2013

Rancangan bulan cinta

Sementara nak menunggu masa masuk panggung, makan dulu dekat Boc Office Cafe sebelum perut kruk2 lapo. sekarang ni perut suka sangat berbunyi, nak kata tak makan dah pastikanlah saya takkan biarkan perut ni berlapar...as usual i'm food lover :P

 Lychee RM4.90

Sekarang ni tengah merancang2 agenda bulan cinta pertama kami pada bulan Mei nanti, di mana bulan yang kami mula2 bercinta pada 7 tahun yang lepas. yang pasti dalam agenda tu nanti pasti ada program tengok movie, oh movie dan kami macam dah sealiran je.
 
 Cham Silk RM3.50

 dah lama sangatttt tak makan szilling ni, sedap betul rasanya

semoga rancangan makpak ko ni berhasil ye comel...

No comments: