Thursday, April 11, 2013

Rindu

Ahad lepas, saya mandikan 2 ekor kucing kesayangan ni. apa lagi, ini pun sebahagian dari rutin mingguan jugak. 
 
Bila dah kering bulunya, lepaskan dari sangkar. mulalah datang menempel dekat celah ketiak mintak di peluk belai.
 
Bapaknya takde, dapat baju bapaknya pun dah cukup. kemain berguling2 lagi tak nak lepas langsung baju tu. rindulah tu...

8 comments:

ieja amieja said...

alangkan haiwan pun tahu erti rindu..tu yg heran ada gak manusia yg ada akal x heran langsung dgn drh daging sndr kan..

munna said...

kak rumah ni ada 2 ekor kucing ..... sebulan sekali je en abg mandikan....

waddah jannah said...

cantik bulu kucing,, haish, ika takut kekadang mandikan kucing yang bdn dia gemok cm kucing ats tu

Iha Zaliza said...

kucing pun ada perasaan rindu, so sweet :)

Ann Ishak said...

ieja amieja - ermmm entah la

Ann Ishak said...

munna - okay la tu munna, janji kucing2 tu bersih

Ann Ishak said...

waddah jannah - kena pegang betul2, takut ia cakar pulak nanti

Ann Ishak said...

iha zaliza - sweet kan