Thursday, May 30, 2013

Menu simple

Juadah iftar hari ni, super simple, super senang, super pantas...semuanya super la. hari ni tah kenapa tak berapa nak selera makan, tengok masih ada sikit kepok lekor...goreng bagi perabis terus. buat lawan pulak dengan teh o panas, memang terbaik di saat berbuka seorang diri. 

Selamat berbuka puasa kepada semua yang berpuasa hari ni (*_')v

6 comments:

La dOLcE mEa_nAtt said...

huishhh tgk structure dia pun dah tergoda n dah tahu isi ikan dia yang banyak tanpa tepung yang tebal...terliuq hokayyy

Azian Elias said...

yang penting kenyang maaa...tul kann..

QasehnyaRania said...

alolo.. sian dia.
tak pa air teh pon sedap bila time berbuka kan :)

kopok lekor tu nmpak byk ikan kan..

arin cat said...

aedh keropok lekor goreng. sodap kau

Ema Johari said...

saya berbuka dgn meggi jer semalam..

Kesuma Angsana said...

but sedap tu~