Thursday, July 11, 2013

Distasteful!!!

Sekarang ni tengah femes pulak isu pasal makan dalam tandas. ada2 je kan, walhal perkara tu taklah seperti yang digambarkan tapi tokok tambah tu yang membuatkan kadang2 yang pembaca/pendengar menjadi salah faham. 

Ishhh tak nak la citer pasal makan dalam toilet ni, geli pulak tekak kita.

Berbuka lepas terawih malam tadi dekat Bangi Kopitiam

Kopi Ice RM3.50 dengan Teh Ice RM3.40

Mee Udang RM9.90, semangkuk makan dua orang hiksss

7 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

ada baca kisah yang makan dalam toilet tue...

Mimy Hamid said...

minggu ni la nak buka bangi kopitiam

Lia said...

Lia pun ada terbaca kisah tu.. haishh.. cepat sgt diorg mengukum tanpa selidik .. wahh menu tu sedap.. yumyum..

pena rozie said...

Sedap tu....

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sedap tu dpt mkn kongsi2.

deno said...

amboi sdpnya.....

anis abdullah said...

Sian guru besar sekolah tu