Friday, July 19, 2013

Minggu terakhir Ramadhan

Hari ni hanya duduk diam2 di rumah sambil mengemas apa yang patut. dah nak raya ni kan...nanti tak dan pulak nak mengemas. lepas tu penat sangat gamaknya, boleh pulak tido sampai ke petang, nyaris2 nak terlepas asar. entah kenapa dalam minggu ni saya rasa penat sangat, pantang letak kepala di bantal...lest than 5 mins dah lelap.

Today pun my laki busy menghantar tempahan baju pelanggan. saya tak ikut la, biar dia pegi sorang je. serabut jugak bila ramai je kawan2 kabo dekat area KL semuanya jammed gara2 orang ramai keluar untuk shopping di hari2 minggu sebelum menjelangnya raya.
 
Bulan lepas masih lagi perlu menebeng dekat LHDN kerana ada urusan peribadi. gigih ambik cuti semata nak pegi Seremban, ahkak punya filing dekat sana da...

3 comments:

azieazah said...

Uik.. Faizal buat tempahan baju? Jahit baju ker?

Makin nak dekat raya, makin rasa letih dan kalut, kan?

Kak Azie ni, kena buat peringkat peringkat, kalu idak mau pitam tengah jalan.

Bitt (double IS) said...

seronok nak raya ni kan..hehe bertambah=tambah sibuk sangat jadinya..

Selamat hari raya, maaf zahir dan batin :)

Ibnuismaini Ismail said...

Banyak berfikir kut otak jadi letih. Maklumlah dah nak raya. Itu nak buat ini nak kejar.. Selamat meneruskan ibadah.