Monday, October 28, 2013

East Meet West

Waktu kejadian, raya yang lepas... sempena open house tempat keja
 
Dalam bilik sebelum majlis bermula, sebelum turun ke ballroom. bilik tak yah tunjuk la, bersepah macam tongkang yang tak pecah lagi.
 
weeeeeeee
 
ahkak menang...
 
Selepas majlis habis, masuk bilik semula. dah tak tahan nak tanggal dah tengkolok atas kepala tu.
 
Macam sebelum2 ni jugak. tak pernahnya nak jadi tetamu semata. mesti terjadi jugak apart of ahli committee. bila dah jadi macam ni, makan pun tidak lagi walaupun dah habis majlis. bukan tak boleh makan tapi takdenya selera nak makan masa majlis sedang berjalan, baru nak nganga mulut dah kena panggil semedang. 

Jenis2 makanan open house, ohaiiii banyak sampai tak termakan

Details majlis...tengoklah kalau rajin nanti ye

7 comments:

Mimy Hamid said...

amboi kelas akak ....kemain gedevas...heheheh..kalau vogue memang no.1

ZazaMyMoon said...

haha biasalah org ppuan kann pantang nmpkk cermin besor hehe

Cho Zila said...

gitu menang.. kelas ko...
memang patutpun menangtu...

Azhafizah Md Nor said...

akak yang gojes..menang ape tu?erm..kalau event mesti ade makanan sedap..balik rumah je pingsan sebab banyak makan kan

Mizz ErMa said...

amboi..kemaen lagi bergaya k.ann..hehe

Teena Tna said...

Lawa lawa lawa

Khai♥Rin : anies said...

mng apa tu??