Friday, October 11, 2013

Normal medical check up

Aktiviti Jumaat lepas selepas saya cancel kan my raya leave, huksss sedih betul. 

My laki la yang tak lepas cutinya raya ni, hari raya ni kena keja jugak. makanya segala perancangan awal dah terpaksa di rombak semula. saya hanya akan balik ke kampung pada weekend ni saja. isnin keja macam biasa dan berhari raya di Kg Baru saja dengan mertua.

Hari ni saya ada medical check up, lepas selesai check darah timbang berat BMI segala tu...terus telan biskut dengan milo je. tak kalu telan nescafe sesaje, ahkak high cholesterol dek.
 
Lunch pulak saya makan sandwich sihat, sihat ke tu. entah la, saya sering merasakan yang sandwich dekat Subway ni sentiasa menjadi hidangan sihat je, ye la makan roti katanya. 

Entah berapa lama la boleh bertahan makan macam ni, sekarang ni tengah berkobar2 la nak amalkan pemakanan sihat. insyaAllah demi untuk merendahkan semula tahap cholesterol dalam badan...ku bersungguh  

3 comments:

Masya said...

X reti order subway huhuhu... Awk ade kolestrol dlm bdn ke?

Alahai x best dah rancang mcm2 cuti x jd pulak... Xpe bertabah yer.. Hujung minggu x lama tu

Mizz ErMa said...

laa..yeke..k.ann kena jaga makan betul2 la kalau mcm tu..

Mimy Hamid said...

roti subway sihat kak....