Tuesday, October 15, 2013

Salam Aidiladha 2013

Selamat hari raya haji buat semua umat Islam, rakan2 serta yang paling dekat di hati...ahli keluarga besar kami. tahun ni kami tak balik beraya seperti setiap tahun2 yang lepas atas faktor cuti tidak diluluskan. memang rasa janggal bila beraya tapi masih bekerja kan. mujur mertua ada di KL, maka tidak la sunyi sangat. 

Ibadah korban masih seperti tahun2 yang lepas, kami masih menyumbang mengikut kemampuan. kami menyumbang sebahagian seorang di taman tempat kami menetap dan di sebahagian seorang lagi di Chad. 

Hidangan di rumah sendiri memang takde, hanyalah bekalan rendang lemang ketupat dari my sista je....mujur ada tu, tak kalu memang melambak ayak mata tumpah + makan hati sendiri bila tengok gambo hidangan depa2 ni upload dalam segala jaringan media yang ada. 

Anyway, selamat menjalani ibadah korban hari ini dan seterusnya. semoga pengorbanan kita hari ini dan tahun ini memberi makna yang mendalam, dalam usaha kita untuk mencari sinar keredaan Allah swt.  

7 comments:

Fizalinolie said...

Selamat hari raya aidiladha Ann. Seronok la dpt mkn rendang, ketupat. Fiza pulak beraya di hotel:(

Esok balik sekolah nak gak buat rendang. Hikhik..

anis abdullah said...

Selamat hari raya ann. Aku kat ipoh makan rendang mertua masak. Sedap..

Akmal Halim said...

salam aidil adha ye :D

Yumida Huda said...

salam aidiladha sis
yumida isi tabung Nuffnang sini-sony...selamat menabung :)

Aishah Jahirah said...

salam aidiladha....:)

LYAfrina said...

salam aidiladha dear.. lya cuti sampai ahad...

Mimy Hamid said...

salam aidiladha...lama nya tak ketemu...