Tuesday, November 12, 2013

Bila terlupa...

Kisah gateway @ Port Dickson tak habis lagi, masih di hari pertama.

Sebelum ni saya ada mention selepas dinner kami pusing2 mencari barang sebelum lepak di McD Waterfront.
 
Inilah barang2 yang saya dok cari di Guardian Port Dickson. boleh saya lupa nak bawak all my toiletries sama dengan my laki jugak. tak pepasal nak kena beli semua sekali coz kami tak berapa suka sangat nak guna toiletries yang disediakan di hotel.

Sekarang ni, semua set toiletries ni dah menjadi penduduk tetap dalam bonet kereta kami. senang nanti sekiranya terjadi lagi kisah tertinggal barang ni. cuma supplement tu kenalah keluarkan dari list, ada pulak ubat jadi racun nanti :)

12 comments:

Azhafizah Md Nor said...

mesti tak best bile travel ade barang yang lupe bawak kan.spoil je

ZazaMyMoon said...

hehe perkara biasa terjadi kalau bercuti..mst ada je benda yg lupa nak dibawak.. tak pasal2 kena keluar duit extra utk beli pulak kann

Fizalinolie said...

Fiza pun mcm Ann. Kekadang boleh lupa. Memang tak suka guna yg hotel punya. Entah! Tak tahu kenapa.

.:fyzz:. said...

senang ada brnag2 kita sndiri kan....

Mimy Hamid said...

sedia satu beg kak senang

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg elok spare dlm kete..hihi

Myra Jay said...

Mj pun jrang guna toiletries kat hotel, tp amik bawak balik sebagai kenangan :)

anis abdullah said...

Kami share je
except berus gigi la..shaver dia kena special bawak sendiri la

Sylarius Yusof said...

Pernah jugak berkali-kali tertinggal toiletries ni bila berjalan jauh. Tapi saya rilek je pakai berus isteri kalau saya punya tertinggal. Hahaha

:: Mrs.SyahNia :: said...

bagus2..siap2 dlm kereta..snang..hehe

wahida said...

saya pun tak prefer pakai hotel punya...lebih suka bwk toiletteris sendiri...

Nora Karim said...

alahai cam mana boleh terlupa tu? mmg tak best kalau pakai toiletries yg hotel sediakan... kadang tak serasi dengan kita...