Friday, November 29, 2013

Habis da...

Ni entry terakhir gateway di Port Dickson. tabur gambo je la ek, badan menggigil lagi ni. demam teruk dari Jumaat lepas tak kebah2 jugak. gigih jugak masuk office 2 hari ni tapi harapnya besok boleh la saya berMC. 

tetiba rasa nak pegi bercuti lagi bila tengok pemandangan ni

tapi sayang, payah nak dapat peluang sekarang coz mamat ni sangat2 busy

salah satu tu bilik kami

2 comments:

Mimy Hamid said...

yawww seluar merah dari jauh dah nampak

QasehnyaRania said...

bestnya :-)
merahnya akak ..hihi