Wednesday, December 25, 2013

3rd anniversary

Selama 3 tahun ni, bukan takde dugaan tapi itu adalah rencah kehidupan suami isteri...tak lari dari diuji dengan pelbagai cabaran hidup. hidup kalau sentiasa happy takde masalah, it's weird. dengan adanya masalah, baru kita belajar erti kehidupan berumah tangga dan cara untuk mengatasi masalah itu dari berulang. 

Seperti tahun sebelumnya, anniversary kali ni kami masih lagi meneruskan tradisi percutian cinta khas untuk kami berdua saja. masih lagi dalam Malaysia.

Semoga selepas ini giliran kami pulak dikurniakan anak sebagai pelengkap hidup kami berdua. dah sampai masanya untuk kami memikirkan soal zuriat setelah 3 tahun berhoneymoon tak sudah2.

Semoga dirahmati selamanya, dijauhkan dari perkara2 mungkar. Selamat Ulang Tahun Perkahwinan ke 3 buat kami berdua. semoga kasih sayang sentiasa bertaut selamanya. 

My laki beli kek anniversary tanpa bagi tau saya, mujur saya tak beli kek jugak. jenis tulisan dan deko kek semua atas cita rasa dia sendiri walau tercedera kek tu dek hok laki ni manjang ganas wat keje. alhamdulillah tau pun nak buat apa kan, semoga tahun depan tetap dia jugak yang beli kek...anggap je ni kerja tetap dia setiap tahun hiksss

23 comments:

Amanina Mads said...

selamat ulangtahun yg ke 30.. semoga bahagia selalu :)

Mia Kassim said...

Happy Anniversary! :D

Mrs. Amad said...

Yiieee..eniberseri jgk..same ke.congrats..insyaAllah tiba masa datanglah rezeki anak plk..

Mimy Hamid said...

amin mendoakan semoga dikurniakan rezeki anak itu....happy annivesary sis

msredcheesecake said...

Happy annivesary... Semuga dirahmati Allah dgn kesihatan dan rezeki bby tak lama lagi...hheee

Khai♥Rin : anies said...

TAHINIAH BUAT ANN DAN SUAMI!!

Kakzakie said...

Happy anniversary Ann.. Kira terbaik sebab biasa lelaki jarang ingat special date tau...

- said...

selamat ulang tahun perkahwinan...

anis abdullah said...

Selamat ulang tahun. Ya lepas ni giliran korang pulak dapat baby. Banyakkan doa2

Amie said...

Tahniah! Moga bahagia hingga ke syurga!

maszmadi said...

selamat ulang tahun perkahwinan..... moga sentiasa bahagia hingga ke syurga.. amin

Cho Zila said...

wou syioknyer suami belikan kek ..ok lertu..
selamat ulang tahun perkahwinan semoga bahagia sampai ke syurga...

Dee said...

happy anniversary dear..moga berbahagia hingga ke jannah..salam kenal..

IDAZS said...

Tahniah. happy anniversary :)

masniwati rahman said...

Selamat ulang tahun ke 3. Berjaya harung smpi musim ke 3. Moga cinta dan kasih sayang berkekalan hingga ke jannah.

YanaHime said...

tahniah! semoga berkekalan hingga akhir hayat

Elya Roza said...

happy anniversary dear :)
semoga happy2 selalu

wantie said...

Happy anniversary yg ke tiga.moga segala keinginan di makbulkan allah.

moga terus bahagia hingga ke jannah

Umi Qi said...

Happy anniversary dear....Umi Qi doakan nanti Allah kurnia rezeki cahaya mata comellllllllll sgt mcm mama dia x lama lg...

shima said...

hepi anniversary , semoga berbahagia hingga ke jannah, amin

Mak Long a.k.a Kunang-kunang said...

Hepi Aniverseri Ann, semoga Allah makhbulkan hajat untuk mendapat cahaya mata secepat mungkin. Aamiin.

Sobri Yaacob said...

selamat ulang tahun perkahwinan kak..semoga trus berbhagia dan dimurahkan rezeki..amin :)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

TAHNIAH ...SEMUGE KEKAL KE ANAK CUCU...