Thursday, December 12, 2013

AIM yang tak membosankan....

Sapa tengok anugerah AIM hujung minggu lepas. saya suka la Nabil tu jadi pengacara rancangan tu. terasa macam fresh dan taklah sama je macam AIM tahun2 sebelum ni. asyik muka2 yang sama jadi pengacara, muak jugak kan.

Gabungan Nabil bersama dengan Pak Nil memang kena sangat, yang baru kena ada yang lama jugak...baru tak rasa janggal bila mengacara sesuatu rancangan yang besar. 

Malam yang sama jugak, saya makan dekat satu resto ni tapi alahaiiii lupa sesangat nama tempat ni. makanannya sedap tapi tu la boleh hilang ingatan pada namanya. akan diusahakan mencari nama tempat ni ye.


8 comments:

hana hadi said...

aduh xtengok plak AIM.. kena cari dalam youtube ni. hehe

Kakzakie said...

Gelas air pun menariklah Ann. Ini mesti masa makan Ann sambil menonton sampai lupa nama tempat tu ye:)

Mimy Hamid said...

pengacara ok tp rancangn boring kak..lokasi tak berprestij..klu pwtc kan best or putrajaya...

Irfa said...

mmg tak membosankan tapi setiap kali Nabil bukak mulut sy yg risau..sbb takut dia melazer,huhu

Khai♥Rin : anies said...

mmg la xbosan...mkn smbl lyn AIM ;-)

umi alya said...

akak tertarik pd gelas berisi jus di atas, comel jer

QasehnyaRania said...

tak tgk pong.
alahai, kenapa lupa. cepat ingt balik.hikhik.tertarik dgn jug air tu. special la

Siti Asiah said...

Asiah pn tgok gak AIM...asyik gelak kan Nabil jerk,...nk tgok Dato' Siti sbnrnye...;)