Friday, June 6, 2014

Bila outstation

Hari ni saya cuti, bukan ambik cuti tapi memang dapat cuti sempena hari Agung besok. semalam saya ada kerja di Melaka. pegi pagi balik malam, tak perlu nak stay sana coz hari ni dah cuti. 

Setiap kali ke Melaka, pasti gerai ni saya datang. walaupun kadang2 tu perut dah sebu kenyang tapi pasti singgah jugak, dapat tapau pun jadi jugak. tapi petang semalam singgah makan terus langsung dinner je. 

Tempat yang saya suka singgah tu, "Bakso Bola Tenis" dekat Peringgit. 
 
limau suam dengan nescafe tarik
 
Nasi ayam dekat sini pun tak kurang enaknya, my laki mesti nak makan nasi ayam ni...menu wajib dia jugak ni. tapi sambal cili tu pedas sangat kot, berdering jugak la bila makan. my laki semalam dia cuti tapi hari ni dia keja, tu pasal ada je ngekor.
 
Hidangan pilihan saya pastinya bakso bola tenis ni la. bebola daging tu sebesar bola tenis ko...terus kenyang perut, suka hati. 

Okay kenyang boleh terus balik KL. mujur jalan tak jammed, selamat sampai rumah ku syurga ku (^_^)

5 comments:

aTieYusof Family said...

wah! sedap2 plak makanan tu.. boleh lah singgah klu kami ke Melaka nti.. hehe.. salam kenal, follow sni :)

Sue Bee said...

besar gak meat ball tu..kalau lah SB yang mkn tu, sebiji telan dah cukup sampai ke mlm kenyang nya..

Lia said...

bakso tu fav lia... yum yum...

Azi said...

cili tu nampak pn dah tahu pedas, penuh tutup ayam pulak tu... hi3

Siti Fatimah said...

selalu jugak dengar tentang bakso bola tenis ni. bila la dpt try yer