Sunday, June 29, 2014

Pantai Timur Satay

Alahaiiii mintak maaf ye uolsss, tercerita pulak pasal makanan di siang2 hari bulan Ramadhan ni. ini hanya berkisar dari kisah holiday saya baru2 ni. nak habiskan jugak, nanti tak dan pulak nak masuk cerita kisah Ramadhan kan.

Malam hari pertama kami sampai, selepas check in terus segarkan badan untuk keluar cari makan. kami makan tak jauh mane pun, hanya dekat2 dengan PANTAI BATU BURUK je. dekat situ kan ada banyak kedai makan, pilih je mane yang berkenan di hati.

Kedai pilihan adalah PANTAI TIMUR SATAY tapi kami tak order satay, lapo nasi waktu tu.
 
teh o panas dengan limau panas
 
Pada pandangan rasa tekak kami, makanan dekat sini adalah biasa2 saja walaupun kedai ini agak femes jugak di sini. sayur kankung belacan ni sedap, pedas2 lagi.
 
telur dadar
 
menu pembuka selera, steam fish
 
Ada banyak menu makanan lain dekat sini, ikut pilihan dan selera tekak masing2 la ye (^_^)

4 comments:

Sue Bee said...

selamat berpuasa,ya.. :)

Zamani Abe said...

nampak best :)

Jie Susanos said...

menyelerakan sungguh hidangannya...

azieazah said...

Dah lama tak pi Terengganu. Aduhai... tingin sangat.