Sunday, July 13, 2014

15th Ramadhan - Masih pasal Ri-Yaz Heritage Marine Resort & Spa

Sambung lagi kisah cuti2 di Terengganu. ermmm niat di hati nak masukkan entry larian yang saya pernah sertai sebelum ini di sepanjang bulan ni tapi entah la...tengok dulu sampai bila kisah Terengganu ni nak habis ye.
 
tak habis lagi makan mamat ni
 
Lepas makan lepak dulu dekat lobi, senak perut makan banyak sangat kata my laki la. okay sementara nak legakan perut dia tu, kita lepak2 duduk sambil baca newspaper.
 
sementara menanti budgy sampai...nak balik bilik semula
 
Kat sini tempat kali melepak pagi dan petang sambil melihat keindahan alam menghijau sejuk mata memandang. cuma sunrise pagi tu kami tak sempat nak tengok, bangun lambat...sedar2 je nak subuh gajah dah.
 
antara resort kami dengan resort yang lain adalah agak berjauhan
 
Cantik kan pemandangan walaupun selepas hujan. alhamdulillah pagi tu hujan turun renyai2 yang agak lama. rasa rindu dengan bau alam ketika hujan, KL ni dah lama tak hujan (^_^)

2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik pemndangannya sis..

Nurul Farahizzati Zakaria said...

Kak.. kat pulau duyong ke ni?? Ala.. dah dekat sgt...