Thursday, October 23, 2014

Dinner with family @ Restoran Muhibbah

Saya sangat suka makan dekat restoran ni, dulu dekat TTDI tapi sekarang sudah berpindah di Sg Penchala quit long jugak la. kiranya di Sg Penchala ni adalah bangunan sendiri, parking pun agak senang walaupun sometimes kena parking tepi jalan tapi still okay la dari TTDI dulu...parking tu macam nak kena lawan pedang baru boleh dapat.

Makan dekat sini petang semalam sempena cuti umum Deepavali sama2 dengan my bro family dan anak buah saya yang tak balik kampung sebab cuti sehari je. 

Ini antara menu yang paling saya suka order, wajib order kot rasanya...ikan miang nyiang. sedap mengejekan kepala ikan tu, garing sangat.

Disebabkan makan secara muhibah jugak, makanya itu je gambo makanan yang sempat saya ambik coz depan mata je. makanan yang lain...erm tak payahlah, tak kuasa nak stop orang makan semata nak ambik gambo makanan. cepat je anak buah saya cakap saiko nanti (^_^)v

7 comments:

::EIDA:: said...

fav ida restorn muhibbah ni!

wa said...

Uniknyaaa nama ikan tu hehehe...

Cikgu Norazimah said...

mmg best makan beso bersama family ;)

Cikna said...

Bestla nama ikan tu, memandangkan nk dptkn parking smpi thp kne lwn pedang mesti restoran ni mkn'an dia sedap kn...>_<

Khai♥Rin : anies said...

dkt dgn resto puteri ke?

Kesuma Angsana said...

nampak len sikit menu nyer tu tp menarik !

eynda said...

Menu feveret eynda jugak... :-)