Monday, October 27, 2014

Thank you so much Nuffnang

Untuk pertama kalinya saya update pasal CPUV dari Nuffnang. teruja jugak la bila tengok kawan2 semua update CPUV yang diorang dapat.

Saya tak banyak mana pun, blog pun sekarang ni jarang2 updatenya. bila masa mencemburui kita, begini la jadinya. malam mata mengantuk tahap tak boleh tahan...bila masanya nak sempat update pun. 

Tapi saya tetap bersyukur, saya tidak dipinggirkan, Nuffnang tetap memberikan sekupang dua untuk setiap entry saya...alhamdulillah (*_*)v

CPUV this month

CPC this month

9 comments:

eynda said...

Tahniah!! Banyak ongoing tu :-)

Amanina Mads said...

tahniah ! :) banyak tu

Kucing Hitam said...

tahniah byk

Sukma Haron said...

tahniah........

Kakzakie said...

Alhamdulillah... inilah yg dikatakan rezeki dtg bergolek Ann..

Azian Elias said...

tahniahh...

Khai♥Rin : anies said...

tahniah2! trs kn berblogging

Khai♥Rin : anies said...

p/s cari mangga kt JJ wangsa maju rm0.85 / 100 gram

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Tahniah Ann.
Berkat kita bersabar, Nuffnang pasti tak akan meminggirkan.