Monday, November 17, 2014

Last week punya kisah

Pejam celik pejam celik, hari ni kita dah berada di minggu baru untuk bulan November ni. alangkah pantas masa berlalu, tak lama lagi kita bakal meninggalkan tahun 2014 ni pulak. sekarang ni anak2 sudah mula girang, dah macam2 perancangan masa cuti sekolah ni gamaknya ye. yang makpak pun tak kurang jugak, dah plan nak ambik cuti panjang...habiskan cuti sebelum menjelang tahun baru nanti. 

Hujung minggu semalam, saya tiada larian. suppose join all my runners friend ke Penang tapi last week jugak la saya demam, batul, selsema segala bagai. sudahnya i tak jadi pegi tapi takpe, next year cuba lagi untuk join larian dekat Penang tu. kalau pegi jugak takut melarat demam nanti.

Last week saya cuma berehat je di rumah, on Saturday only yang saya ada zumba class sampai ke petang...Sunday duduk rumah tido baring je seharian. my laki pun keje, takde sapa nak layan, makanya layan kucing je. siang takde acara masak memasak, oh sudah lama dapur ku tak berasap. pagi protein shake, lunch makan salad, tea time minum shake semula...malam baru saya keluar makan for dinner.
   
Teringin sangat nak makan KFC sekarang ni, rasanya ini je menu sedap setakat ni. kalau timbang kati segala calori yang ada...takpe masih tidak melebihi yang badan saya perlukan. hope lepas ni no cheating lagi  fuhhhhhhhh :D

Mamat ni the one yang paling suka makan ayam KFC...tengok lengan la ek :D

11 comments:

eMMe said...

uiiii... Ann! sdap tu KFC..tringin nak bwk twin ke KFC.. heeee~
ajak ur laki lari skali...dia penah join u tak Ann? heee~

nuyui a.k.a miss YUI said...

nth bila nak pekena ayam tu..hihi

Rai OurKizuna said...

kami pun pekena ayam kfc sabtu aritu.. hehe..

Tihara said...

teringin plak bila tengok orang makan ni ^_^

Kakzakie said...

Anak-anak kakak pun sama Ann. Kalau tengok iklan tu kalau boleh masa itulah nak order...

Mimy Hamid said...

dulu my fav no fav fayel heheh...asik minta kfc aje

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam ann,
iols hubby & wifer pun peminat tegar KFC tau he3

anis abdullah said...

Aku dah lama tak makan ni. Memanjang cancel.

tiga lalat said...

Salam. Hee kfc ayam yang sedap.

LadyBird said...

Sekejap jer ms berlalu kan?

AnneRaini said...

wahhh on diet ye...cahiyok2.