Thursday, November 6, 2014

Perlu ke tidak

Saya ada MP3 player tapi dah watammat riwayatnya. asyik kena lenjan berlari sama dengan tuannya jugak kot, terkena air peluh tu terus tak function dah. selepas tu setiap kali berlari saya akan bawak handphone je yang biasanya saya masukkan dalam plastik siap untuk mengelakkan basah terkena peluh dan hujan + senang nak pegang coz bila berpeluh, tangan jadi licin dan phone mudah terlepas dari tangan. memang senang jugak tapi saya masih prefer MP3 coz smaller than phone semestinya. boleh masuk poket tight dan tak perlu pegang2 lagi da. 


Adalah buat survey MP3 ni semalam, berkenan tapi alahaiiii harga pulak kena pikir semula. sudahnya saya tak beli pun. kalau macam tu punya harga, takpe la saya rela lagi berlari sambil membawa phone sendiri. bila pikir2 balik, perlu ke tidak saya nak beli MP3 tu...erm tunggu dapat alamat dalam mimpi dulu ye (^_^)v

8 comments:

Zaza Abdul Latif said...

perlu pun ok tak perlu pun ok..
senang beli cover plastik yang water prove tu je sis lepas tu bleh lekat kat lengan sambil berlari.... kalau dah ada lagu2 best dlm hp tak payah beli mp3 pun ok gak

Zaza Abdul Latif said...

ha kalau lepas2 ni bleh lah buat2 terserempak.. selalu jog pagi.. sabtu & ahad.. marathon tu kat padang merbok..

kalau nak tau bleh tgk kat fb ni https://www.facebook.com/events/700430483358187/?fref=ts

Kakzakie said...

Rajin Ann joging. Sambil joging sambil menikmati lagu ok juga ye..

Abang Bear said...

Salam... perlu perlu... dapatkan yg latest yer

eMMe said...

Salam Ann..kalo nak bwk utk joging, sesuai yang ringan..tak la rasa berat nak berlari joging...hehee.. rasa kalo mahal tu sebab tahan lasak n ringan kan.. takpe2 nnt ade rzeki lebih boleh la beli..kan...

fizafantagirO said...

rajinnnya jogging! kumpul duit, beli yang baru.hihi sementara tu, guna yang lama dulu :p

anis abdullah said...

Aku masuk plastik je dulu. Pastu beli beg harg rm70 gakla. Pastu dah ada hp besar tak muat lak.

Sya Mimie said...

Perlu x perlu bergntung pd keinginan hti.. :)