Sunday, November 23, 2014

Yesterday birthday party

Semalam hujan sepanjang petang sampai ke malam harinya. saya suppose ada larian tapi saya tak pegi, pertama kerana hujan lebat dan alasan kedua kerana ada birthday party my Filipino friends. 

The party last night was very havoc birthday party, saya rasa dah macam saya duduk dekat Philippine pulak. ramai sungguh kawan2 baru yang dapat kenal pun. saya tak banyak gambar untuk dikongsi coz belum terima apa2 gambar lagi so far. once dah terima nanti, i will share here.

Ini je gambo yang ada, kek. saya just makan sesudu je, yang lainnya share with others friend yang ada. oh not easy sekarang ni nak habiskan sepotong kek sebesar tu.

7 comments:

shera haifa said...

kek aiskrim ke tu? nmpak cm sedappp

Tihara said...

kek aiskrim yeah, sedapnya
selamat hari lahir ^_^

Julia Johari said...

sedap yerrrrrrr kek tu looks so heavy cakes...slice pun kenyang ni hehhehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau yui spotong tak ckup..ekekeke

Sue Bee said...

sungguh sedap rupa kek tu

Kakzakie said...

Mereka kalau celebrate birthday memanglah besar-besaran Ann..

Khai♥Rin : anies said...

pandai ckp tagalog x? ;-)