Tuesday, November 11, 2014

Zumba...my next target

Selain dari larian setiap hujung minggu, sepanjang 5 hari waktu bekerja saya masih melakukan exercise seperti biasa...dan ini la yang saya lakukan, zumba for 1 1/2 hours non stop. saya memang ada join club zumba dan a lot more exercise selain dari masuk gym, lari dekat tasik or kawasan perumahan sendiri, boatcamp. setiap hari pasti penuh jadual saya for only exercise...no more makan2 lepak2 at nite time.

I have my own target to achieve, that why saya begitu gigih berusaha untuk mendapat apa yang saya mau. sama jugak seperti uolsss semua, keep healthy, live healthy, stay healthy...life healthier.     

Kalau tak ke kelas pun takpe, sekarang ni banyak je video2 zumba or dalam youtube tu...cuma kegigihan, kerajinan mesti mau ada la (*_*)v

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka zumba juga..best2..

Sya Mimie said...

Semoga berjaya capai target.. :)

Siti Asiah said...

Sebelum ni Asiah pun ade layan Zumba gak, tapi hangat2 tahi ayam jerk. Arap Ann terus istiqamah yea...:)

eMMe said...

ouh! shaking ur body Ann, i love zumba.. Me pun dulu mmg suke join zumba.. heeee~